Извънредно! Медицинска сестра издъхна внезапно след ваксинация с Pfizer

Свят
Не бъди безразличен, сподели статията с твоите приятели:

Медицинската сестра Соня Асеведу издъхна внезапно след ваксинация срещу коронавируса с препарата на Pfizer и BioNTech, пише „Взгляд“, като се позовава на публикации в британските медии.

Жената е работила в института по онкология в Порто. Тя умира 48 часа след ваксинацията.

Според бащата на Асеведу жената нямала здравословни проблеми. Той каза, че след инжекцията дъщеря му нямала странични ефекти. Ще бъде извършена аутопсия, за да се установи причината за смъртта на лекарката, предава „Фокус“.

Съобщения за смъртта на хора, ваксинирали се с препарата на Pfizer имаше и по-рано. В Израел и Швейцария са регистрирани смъртни случаи след ваксинация с инжекция на Pfizer.

Освен това осем служители на старчески дом в Германия са получили петкратна доза антикоронавирусна ваксина Pfizer / BioNTech по време на ваксинация по погрешка.

Многократно се съобщава и за остра алергична реакция към американско-германската ваксина, припомня „Взгляд“.

Източник: Bulgaria On Air

Коментари

Коментара

loading...


There is no ads to display, Please add some
Не бъди безразличен, сподели статията с твоите приятели:

Вашият коментар