Нови инциденти след “АстраЗенека“ в Гърция, 47-г жена се парализира

Свят
Не бъди безразличен, сподели статията с твоите приятели:

Най-малко два от три случая на съсирване на кръвта в Гърция са свързани с ваксината на „АстраЗенека“ срещу COVID-19, съобщи „Катимерини“.

Вестникът се позовава на предварителен доклад на Националната организация по лекарствата, публикуван късно в петък.

35-годишен мъж от Йерапетра на остров Крит е бил хоспитализиран, след като е получил два кръвни съсирека само няколко дни след получаването на ваксината. Съобщава се, че животът му сега е извън опасност.

 

44-годишна жена е била в тежко състояние в островната университетска болница в Ираклио с рядък, но тежък тип кръвен съсирек – тромботична тромбоцитопения, предизвикана от ваксина.

Междувременно властите все още разследваха случая на 47-годишна жена в същата клиника. Жената се парализира след получаване на ваксината.

Коментари

Коментара

loading...


There is no ads to display, Please add some
Не бъди безразличен, сподели статията с твоите приятели:

Вашият коментар