САЩ “превзели” сайтове на ирански медии и канал на хутите

Главните новини
Не бъди безразличен, сподели статията с твоите приятели:

Уебсайтовете на иранските телевизионни канали Press и Al-Alam, както и на движението “Хути” Al-Masirah, показаха във вторник (налице и към 21.30 часа б.вр.) едно и също съобщение, че са били “завладени” от правителството на САЩ.

“Този домейн е конфискуван от правителството на САЩ в съответствие със заповед за конфискация, издадена съгласно 18 USC (Кодекс на САЩ) и 50 USC 1701-1705 като част от действие на правоприлагащите органи от Бюрото по промишленост и сигурност, Службата за изпълнение на износа и Федерално бюро за разследвания”, се казва в съобщението, което се вижда на сайтовете.

Press TV е иранска новинарска мрежа, която излъчва на английски и френски език, отбеляза БНР. Al-Alam e арабски новинарски канал, излъчващ се от Иран и собственост на държавната медийна корпорация на Ислямска република Иран. Al-Masirah пък е йеменски телевизионен канал, който е основан и е собственост на движението Ансарула. Телевизионният канал е със седалище в Бейрут.

Засега няма официални съобщения по случая и от двете страни.

Източник: dir.bg

Коментари

Коментара

loading...


There is no ads to display, Please add some
Не бъди безразличен, сподели статията с твоите приятели:

Вашият коментар