Скандал! Агенцията по лекарствата крие усложненията след ваксините

България
Не бъди безразличен, сподели статията с твоите приятели:

Смесването на различни препарати носи огромни рискове, заяви Пенка Георгиева

Много хора са притеснени от препоръката на здравния министър в оставка проф. Костадин Ангелов да се смесват две различни ваксини. За това се консултирахме с експерти, които препоръчват да не се прави, тъй има рискове. Това заяви пред Lupa.bg председателят на пациентската организация „Заедно с теб“ Пенка Георгиева.

„Всички помним как здравният министър уверяваше, че ваксините на Astra Zeneca са абсолютно безопасни и че няма връзка между тях и тромбозите.  След това Европейската агенция по лекарствата излезе с официално становище, че има такава връзка. Така той загуби доверието на хората“, смята Георгиева.

„Разполагаме с голямо количество от Astra Zeneca и здравните власти се чудят как да подлъжат хората да си ги сложат. Неотдавна проф. Ангелов беше казал, че ако няма достатъчно желаещи за тях, ще ги приберат в складовете на държавната фирма „Булбио“. Много е некоректно проф. Ангелов да подмамва хората с несигурни продукти. Освен финансови не виждам други интереси да стоят зад налагането на тази ваксина“, посочи експертът.

„Искам да разкажа и за друга нередност. Имам информация за пациент, който е съобщил за неразположение след ваксината, след което е постъпил в болница с усложнения. Той отново се е обадил на Агенцията по лекарствата, за да уведоми за това, но оттам са отказали да отразят усложненията. Държим Изпълнителна агенция по лекарствата да излезе с информация какво се прави с нежеланите реакции. Дали истината не се крие?! В медицински групи в социалните мрежи лекари съобщават за техни колеги, които са в болница след ваксина. Препоръчвам хората, преди да си сложат втората игла да се консултират, защото в това политическо безвремие, човешките животи са застрашени“, смята Георгиева.

Директорът на ДКЦ V „Света Екатерина“ във Варна д-р Галинка Павлова също препоръчва да се подхожда внимателно с комбинирането на препаратите, тъй като няма достатъчно опит в това и е възможно смесването да крие рискове.

Коментари

Коментара

loading...


There is no ads to display, Please add some
Не бъди безразличен, сподели статията с твоите приятели:

Вашият коментар